Som medlem i Spångamoderaterna har du möjlighet att på olika sätt göra din röst hörd. Du bestämmer själv hur aktiv du vill vara men oavsett så påverkar ditt medlemskap Spånga!

Vill du visa ditt stöd genom medlemskap är vi tacksamma för det, vill du bli aktiv och hjälpa till att aktivt driva förändring så kommer du också få många nya trevliga och energirika vänner att arbeta tillsammans med! Oavsett hur aktiv du vill vara så blir du alltid inbjuden till våra aktiviteter och evenemang.

Så här blir du medlem

1. Skicka ett mejl till Spångamoderaterna, medlem@spangamoderaterna.se, så skickar vi ett inbetalningskort.
  2. Swisha 100:- till 1233360070, uppge namn, personnummer och telefonnummer.
  3. Du kan också sätta in 100 kronor på bankgiro 5040-0365. Ange då namn, adress, telefonnummer, e-postadress samt om du vill vara medlem i partiet eller MUF.

Viktigt att du då även mailar Spångamoderaterna och meddelar att du blir medlem så att vi kan knyta dig till Spångamoderaterna eftersom föreningen inte anges i 2 & 3.