Årsmöte och ny styrelse

Tack för ett mycket trevligt, uppsluppet och givande årsmöte!
Mötet inleddes med en mycket intressant dragning av Joakim Larsson där vi pratade om centrala frågor för Spånga och Stockholm. Joakim delade även ut en mycket välförtjänt utmärkelse till Bengt Akalla för hans förtjänstfulla insatser under 50 år som medlem!
Under mötet presenterades fyra propositioner från styrelsen. Ole-Jörgen pratade om tryggheten i Spånga och hur vi ska arbeta för att förbättra den, Dennis pratade om Spångamoderaternas identitetsarbete och politikutveckling och Markus pratade om licensierad alkoholförsäljning och succesiv sänkning av reavinstbeskattning på privatfastigheter. Alla propositioner gillades av mötet.
Stort tack för er tid i styrelsen Inger, Naemi och Viktoria, även om ni inte var närvarande så blev ni blev ordentligt tackade på mötet!

Tack för ett mycket bra årsmöte och för det förtroende ni ger oss i den nya styrelsen.
Från vänster: Markus Birgander, Christer Grunder, Ole-Jörgen Persson, Bo Bängtsson, Göran Mellblom, Annika Rosenberg, Ylva Thunqvist, Dennis Wedin, Inger von Schmalensee, Olof Kollinius
Frånvarande Niklas Dahlstrand